CURAmanaged Brugersupport

Vi hjælper dig fremad – og i mål - når dine applikationer melder fejl, går i stå eller bare ikke vil som du vil.

Har du eller dine kollegaer ofte behov for teknisk support til jeres applikationer?

Curait tilbyder dig en serviceaftale, hvor du og dine brugere kan kontakte os for hjælp – helt ubegrænset I det tidsrum, du vælger.

Du kender det sikkert...

Outlook melder fejl. OneDrive synkroniserer ikke dine filer. Printeren stopper. Der kan optræde mange forskellige tekniske problemstillinger i løbet af en arbejdsdag, og det kan nemt tage tid at forsøge at komme videre med det selv. Så hvorfor ikke benytte vores tekniske livline?

I CURAmanaged Brugersupport sidder vores specialister klar til at hjælpe dig videre med dine applikationer, så du kan få den rigtige hjælp – fra start.

Du vælger imellem fire forskellige aftaler, alt efter hvad der passer din virksomhed bedst.

Fordele ved at have en aftale i CURAmanged Brugersupport:

Minimerer spildtid

Slip for at bruge en masse tid på at løse fejl i dine applikationer og involvere dine kollegaer. Få i stedet den nødvendige hjælp af vores eksperter med det samme.

Får hurtig hjælp

Skriv eller ring til os, så hjælper vi dig videre med din arbejdsdag. Og du vælger, hvornår vi skal være til rådighed – i almindelig åbningstid eller længere?

Godt for hele din IT

Et IT-problem kommer sjældent alene. Få løst dine udfordringer efterhånden som de dukker op, så undgår du, at fejlen påvirker øvrige applikationer.

Hvilke applikationer hjælper vi dig med i CURAmanaged Brugersupport?

Operative systemer

Windows 10/11 Desktop Operating
Systems
MacOS

Microsoft-applikationer

Access
Excel
Exchange Online
Multi Factor Authentication
OneDrive
OneNote
Outlook
PowerPoint
Teams (uden telefoni)
Visio
Word

Internetbrowsere

Edge
Google Chrome
Firefox

Produktivitetsapplikationer

7-Zip
Adobe Acrobat Reader
CD & DVD burning
Windows Fax and Scan
Windows Media Player
WinZip

Øvrigt

Password reset
Printeropsætning
Logitech-produkter (Windows 10/11 kompatible)
Exclaimer
MFA & licensrettelser
Access to folders

Omdrejningspunktet i CURAmanaged Brugersupport er at sikre dig og dine brugere hjælp til dagligdagens applikationer, når du er gået i stå. For at være sikker på at vi kan give dig den rette hjælp, har vi defineret en liste med de applikationer, som vi leverer support på i CURAmanaged Brugersupport.

Med brugersupport skal forstås standardsupport til applikationerne på din Windows 10 computer baseret på nedenstående liste. Udvikling eller avanceret support som f.eks. VBA, Excel avanceret osv. er ikke inkluderet i i brugersupporten. Vi hjælper naturligvis altid med andre IT-relaterede problematikker også, så går det bare udover denne aftale.

Skal din supportaftale så være Bronze, Sølv, Guld eller Platin?

Bronze

Hvis du går i stå i dine applikationer i løbet af dagen, kan du bruge CURAits support som livline til at få applikationerne til at spille igen. Hver gang du har brug for IT-support med en Bronze-aftale, afregnes du på klippekort.

Sølv, Guld & Platin

På en Sølv, Guld og Platin-aftale kan du ringe og skrive alt, hvad du vil. Det er inkluderet i din aftale, sålænge supporten foregår remote. De tre aftaler adskiller sig fra hinanden i tidsrum og reaktionstid
(se deltaljerne i tabellen).

Det får du med i aftalen

Brugersupport afregnes pr. bruger pr. måned ekskl. moms
I tabellen får du et overblik over, hvad de forskellige aftaler indeholder. Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, så vi kan tage en konkret snak ud fra dine behov.

*Betaling pr. påbegyndt kvarter på klippekort. Al arbejde udføres via fjernopkobling.
Hvis der er behov for onsite-hjælp, er det mod betaling, pr. påbegyndt kvarter på klippekort

Vi forbeholder os retten til ændringer i forhold til en ”Fair Use”-politik

Tillægsydelser:
CURAmanaged Antivirus, CURAmanaged Workstation

CURAmanaged Brugersupport sparer dig for dyrebar tid

Ligeså surt det er at gå I stå I en applikation, ligeså tilfredsstillende er det at få det løst hurtigt og effektivt. Curait hjælper dig fremad – og I mål – når dine applikationer melder fejl, går I stå eller bare ikke vil som du vil.