VORES KONCEPT

Skal vi lette din hverdag med en serviceaftale?

Det tager tid at opretholde et stærkt IT-miljø – og det kræver de rigtige kompetencer. Vi har gjort det nemt for dig og samlet fire forskellige serviceaftaler

En serviceaftale giver dig overskud til at fokusere på det, der driver din forretning fremad

I en travl hverdag kan det være tidskrævende at vedligeholde et sikkert og opdateret IT-miljø. Særligt fordi virksomheder i dag er bygget op af en hybrid IT-infrastruktur, hvor nogle data opbevares fysisk, nogle virtuelt og nogle i cloud.

Det giver fleksibilitet, performance og hurtig skalerbarhed, men det stiller også krav til, at din forretning tager de rigtige valg for ikke at gøre sig sårbar.

Derfor har CURAit udviklet konceptet CURAmanaged.

CURAmanaged giver dig essentielle services, så du løbende er på forkant med din IT. Det overlader dine enheder og applikationer i kompetente hænder, samtidig med at du frigiver tid til dine øvrige opgaver. Vi kan bl.a. varetage 24/7 overvågning og alarmeringsregistrering samt 24/7 beredskab. Dertil kan vi varetage patching og fejlhåndtering – og det sker altid med afsæt i producenternes best practices.

Vi har lavet forarbejdet og samlet vores CURAmanaged i 4 pakker

Bronze, Sølv, Guld & Platin

En serviceaftale i CURAmanaged kan tegnes på alle typer enheder og udstyr — servere, workstations, applikationer, firewalls, switche m.m. Du skal blot finde ud af – i samarbejde med vores konsulenter – hvilken en aftale, der passer dine behov bedst.

Bronze

CuraIT leverer værktøjerne. Du er ansvarlig for din IT.

I en Bronzeaftale får du implementeret en række vigtige services og funktioner til dit IT-miljø for at højne sikkerheden og opnå kontrol: Overvågning, patch management, alarmopsætning, supportagent samt adgang til vores prioriterede support.

Bronze er baseret på, at du selv fejlretter og handler på CURAits mailunderretninger, hvis der skulle være uregelmæssigheder. Vi leverer altså værktøjerne, men du er selv ansvarlig for din IT. Har du brug for CURAits hjælp til fejlsøgning, opdateringer m.v. er vi naturligvis klar til at hjælpe dig via klippekort.

Sølv

CuraIT leverer værktøjerne og tager ansvar for din IT: 7.30 – 16.30

I Sølv betaler du et fast, månedligt beløb pr. enhed/applikation og så varetager CURAit til gengæld din IT. De arbejdstimer vores teknikere bruger på support, patching, fejludbedring m.m. er en fri ydelse på de aftalte enheder. Vi overvåger proaktivt dine enheder og skulle der gå en alarm, sørger vi for at håndtere det.

Vi varetager altså dit nuværende driftsbillede og tager ansvar for din IT. Har du til gengæld brug for at opdatere med nyt software, hardware, licenser m.m., er det ikke inkluderet i aftalen. Men vi hjælper gerne med det særskilt gennem vores klippekortsordning.

Guld

CuraIT leverer værktøjerne og tager ansvar for din IT: 7.30 – 20:00

På en Guldaftale er fordelingen den samme som på Sølv og Platin: CURAit overvåger, patcher og fejlhåndterer som en del af din aftale. Men på Guld har vi udvidet vores åbningstid i forhold til en Sølvaftale. Det betyder, at du kan kontakte os for hjælp helt frem til kl. 20.00 på hverdage.

Forskellen mellem Guld og Sølv er desuden en halveret reaktionstid. På guld har du prioriteret support med en reaktionstid inden for 2 timer, men i langt de fleste tilfælde påbegynder vi opgaven længe inden.

Platin

CuraIT leverer værktøjerne og tager ansvar for din IT: Døgnet rundt

Hvis du oplever serverproblemer om natten, kan din forretning så vente med udbedring til næste dag? Eller har du behov for CURAits assistance døgnet rundt ved akutte problematikker? Det kan vi tilbyde på Platin — og endda med en prioriteret reaktionstid inden for 1 time. Det giver ro i maven at vide, at du ikke står alene om natten med kritiske problemer.

Ligesom på Sølv og Guld varetager CURAits teknikere dit nuværende driftsbillede og står for overvågning, support, patching, fejludbedring m.m. på de valgte enheder. Alt nyt afregnes særskilt.

Hvilken serviceaftale passer dig?

I alle pakkerne får du de samme værktøjer til rådighed, men aftaler adskiller sig på reaktionstid, om du selv vil tage del i din IT, og i hvilket tidsrum du ønsker adgang til vores IT-support.

Alle vores serviceaftaler afregnes pr. enhed/bruger pr. måned.

I tabellen får du et overblik over, hvad de forskellige aftaler indeholder. Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, så vi kan tage en konkret snak om dine behov.

*Betaling pr. påbegyndt kvarter på klippekort. Alt arbejde udføres via fjernopkobling.
Hvis der er behov for onsite hjælp, er det mod betaling, pr. påbegyndt kvarter på klippekort.

**Der vil være et vagtgebyr og der kan være højere timepris, hvis du ringer uden for vores åbningstid – alt afhængig af, hvilken aftale du har hos os.

Din serviceaftale består af en lang række funktioner og services

Vi har samlet en kort oversigt her
Support fjernkobling

Langt de fleste IT-problemer kan ordnes remote. Vores konsulenter opretter forbindelse til dine brugeres fjernskrivebord og leverer hurtig IT-support. Supportagenten installeres lokalt på de aftalte enheder.

Prioriteret support

I vores prioriterede support har du adgang til et helt hold af uddannede teknikere, der kan hjælpe med fejlhåndtering og support af din IT. Du kan skrive til os på support@curait.dk eller ringe på tlf. 7022 3545. Reaktionstid og åbningstid afhænger af din serviceaftale.

Dokumentation

Vi opdaterer løbende din dokumentation over din IT-infrastruktur. Det giver os overblik over dine installationer, så snart du kontakter os. På Bronze dokumenteres din infrastruktur dog blot én gang ved serviceaftalens start, men denne service kan sagtens tilkøbes.

Remote monitoring & management portal

CURAits RMM-portal er kerneværktøjet i CURAmanaged og kan administrere selv de mest komplekse IT-infrastrukturer. I denne ene portal samles både overvågning, patch management, remote control, detaljeret rapportering og automatiseringer

Administration, vedligehold & opdatering

Patch management sørger for, at din virksomheds enheder (Windows, Linux, Mac/3.parts applikationer) vedligeholdes med de seneste opdateringer og patches ud fra producentens best practices. Portalen viser om dine enheder er compliant ift. ønsket softwareversion.

Overvågning & alarmering

Vi tilbyder at foretage en individuel opsætning af dine alarmer, rapporter m.m. ved aftalens indgåelse. Sammen tager vi stilling til dine behov og finder ud af, hvad der giver bedst mening for dig at overvåge, ud fra hvilke kriterier og hvem der skal alarmeres hos dig.

Supportagent

Vi installerer en supportagent på dine enheder, så du nemt kan komme i kontakt med os. Den giver mulighed for chat og en genvej til at oprette supportsager hos os.

Rapportering

Du kan få tilsendt en rapport om den udførte service i et bestemt interval. Den indeholder f.eks. info om din ITs performance. Du kan også altid logge ind i systemet og se en status.

On-site assistance (DK)

Hvis en problematik ikke kan klares over fjernopkobling, kan det blive nødvendigt med on-site-support hos dig. Både på Bronze, Sølv, Guld og Platin afregnes on-site-support pr. påbegyndt kvarter på klippekort.

Statusmøder

For at sikre dig den bedste serviceaftale afstemmer vi løbende dine behov. Det sker på faste statusmøder, hvor vi snakker din IT og din serviceaftale igennem og justerer til, hvis der er brug for det.

Vi sidder klar ved e-mail og telefon!

Kontakt en af vores dygtige konsulenter og få en uforpligtende snak om, hvordan en serviceaftale kan gavne din forretning.