Curait tilbyder dig en serviceaftale, hvor du og dine brugere kan kontakte os for hjælp – helt ubegrænset I det tidsrum, du vælger.
Outlook melder fejl. OneDrive synkroniserer ikke dine filer. Printeren stopper. Der kan optræde mange forskellige tekniske problemstillinger i løbet af en arbejdsdag, og det kan nemt tage tid at forsøge at komme videre med det selv. Så hvorfor ikke benytte vores tekniske livline?
I CURAmanaged Brugersupport sidder vores specialister klar til at hjælpe dig videre med dine applikationer, så du kan få den rigtige hjælp – fra start.
Du vælger imellem fire forskellige aftaler, alt efter hvad der passer din virksomhed bedst.
Slip for at bruge en masse tid på at løse fejl i dine applikationer og involvere dine kollegaer. Få i stedet den nødvendige hjælp af vores eksperter med det samme.
Skriv eller ring til os, så hjælper vi dig videre med din arbejdsdag. Og du vælger, hvornår vi skal være til rådighed – i almindelig åbningstid eller længere?
Et IT-problem kommer sjældent alene. Få løst dine udfordringer efterhånden som de dukker op, så undgår du, at fejlen påvirker øvrige applikationer.
Windows 10/11 Desktop Operating
Systems
MacOS
Access
Excel
Exchange Online
Multi Factor Authentication
OneDrive
OneNote
Outlook
PowerPoint
Teams (uden telefoni)
Visio
Word
Edge
Google Chrome
Firefox
7-Zip
Adobe Acrobat Reader
CD & DVD burning
Windows Fax and Scan
Windows Media Player
WinZip
Password reset
Printeropsætning
Logitech-produkter (Windows 10/11 kompatible)
Exclaimer
MFA & licensrettelser
Access to folders
Omdrejningspunktet i CURAmanaged Brugersupport er at sikre dig og dine brugere hjælp til dagligdagens applikationer, når du er gået i stå. For at være sikker på at vi kan give dig den rette hjælp, har vi defineret en liste med de applikationer, som vi leverer support på i CURAmanaged Brugersupport.
Med brugersupport skal forstås standardsupport til applikationerne på din Windows 10 computer baseret på nedenstående liste. Udvikling eller avanceret support som f.eks. VBA, Excel avanceret osv. er ikke inkluderet i i brugersupporten. Vi hjælper naturligvis altid med andre IT-relaterede problematikker også, så går det bare udover denne aftale.
Hvis du går i stå i dine applikationer i løbet af dagen, kan du bruge CURAits support som livline til at få applikationerne til at spille igen. Hver gang du har brug for IT-support med en Bronze-aftale, afregnes du på klippekort.
På en Sølv, Guld og Platin-aftale kan du ringe og skrive alt, hvad du vil. Det er inkluderet i din aftale, sålænge supporten foregår remote. De tre aftaler adskiller sig fra hinanden i tidsrum og reaktionstid
(se deltaljerne i tabellen).
*Betaling pr. påbegyndt kvarter på klippekort. Al arbejde udføres via fjernopkobling.
Hvis der er behov for onsite-hjælp, er det mod betaling, pr. påbegyndt kvarter på klippekort
Vi forbeholder os retten til ændringer i forhold til en ”Fair Use”-politik
Tillægsydelser:
CURAmanaged Antivirus, CURAmanaged Workstation
Ligeså surt det er at gå I stå I en applikation, ligeså tilfredsstillende er det at få det løst hurtigt og effektivt. Curait hjælper dig fremad – og I mål – når dine applikationer melder fejl, går I stå eller bare ikke vil som du vil.
© 2024 CURAit A/S – Designet af Aveo web&marketing