Vi har samlet tre pakker med de bedste microsoft 365-apps og cloudtjenester, så du kan arbejde præcis som du vil. Med de rigtige værktøjer – og den rigtige sikkerhed.
Backup er essentielt i en sikkerhedsløsning. Men backup gør det ikke alene.
At have backup af dine data er nemlig ikke det samme som at kunne holde sin forretning kørende ved datanedbrud. Det tager tid at få backuppen vendt til produktion, hvis alle data skal genskabes og være præcis som før nedbruddet.
Men du kan selv få indflydelse på, hvor tit backuppen skal kopieres og replikeres via din backup- og DR-plan.
Med en DR-løsning fra CURAit kan du hurtigere genskabe – og få adgang til applikationer, data og IT-ressourcer, hvis noget uforudset skulle ske.
På toppen af din DR kan du lægge en af vores fire serviceaftaler. Så kan du være sikker på, at din sikkerhedsløsning er i kompetente hænder. Vi sørger for at opdatere, fejlhåndtere og supportere din DR på aftalerne Sølv, Guld og Platin. (Se tabel nedenfor).
Vi kan også tilbyde at varetage selve gendannelses- og replikeringsprocessen – blot via klippekort/timepris.
Vi kan tage løbende kopier af dine data. Og disse løbende backupkopier gemmes på separate enheder eller lokationer, f.eks. i din storage. Det er disse kopier, vi kan bruge til at genskabe dine data, hvis du er uheldig at miste dem ved cyberangreb, fejl eller nedbrud m.m.
Replikering minimerer nedetid markant, og du kan tage aktivt stilling til recovery points, altså hvor ofte replikeringen skal foregå og dermed hvor meget data du kan tåle at miste.
Bronze er vores overvågnings- og alarmeringstjeneste. CURAit overvåger dine DR-applikationer, og hvis der er alarmer, sørger vi for at kontakte dig. Men hvis du skal have CURAits hjælp til at løse fejl, opdatere eller til generel support, afregnes det via klippekort.
CURAit overvåger, vedligeholder og fejlhåndterer dine DR-applikationer. Vores fagfolk tager automatisk hånd om fejl og uregelmæssigheder, så din forretning kan køre uhindret videre. Al support er remote og inkluderet i din aftale, mens al on-site support afregnes på klippekort.
I tabellen får du et overblik over, hvad de forskellige aftaler indeholder. Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, så vi kan tage en konkret snak ud fra dine behob
*Betaling pr. påbegyndt kvarter på klippekort. Al arbejde udføres via fjernopkobling.
Hvis der er behov for onsite-hjælp, er det mod betaling, pr. påbegyndt kvarter på klippekort
Vi forbeholder os retten til ændringer i forhold til en ”Fair Use”-politik
Tillægsydelser:
CURAmanaged Workstation, CURAmanaged Server, CURAmanaged Backup
Vi kan hjælpe din forretning med en strategi, så du er forberedt ved kritiske hændelser. I sådan en plan skal vi også tage stilling til essentielle begreber som RTO og RPO.
Kontakt os idag for en snak
Hvor lang tid bør der maksimalt gå med at få dine data igen, før du begynder at blive påvirket negativt? Mange dage uden adgang til forretningskritiske systemer og filer kan mærkes - og hvis ordrer ikke kan behandles, finder kunden et andet sted at handle.
Hvor meget data kan du tåle at miste? Skal du f.eks. have backup hver anden time eller er hver dag tilstrækkeligt? Det er afgørende at tage stilling til intervallerne, fordi de har stor betydning for fremtiden, om du f.eks. står uden fire timers data eller flere dages.
CURAits konsulenter hjælper dig med at finde løsninger på problemerne, før de opstår. Vi har teknologierne og den rigtige viden til at lægge en sikker backup- og DR-løsning til dig.
Kontakt os for en uforpligtende snak.
© 2024 CURAit A/S – Designet af Aveo web&marketing