I en hverdag med mange opgaver kan vedligehold være en udfordring at komme omkring.
Ikke desto mindre er det vigtigt at få gjort for at undgå unødig nedetid og fejl, som tager endnu længere tid at fikse end typisk vedligehold – og det opstår ofte på et endnu mere ubelejligt tidspunkt.
Så hvorfor tager du ikke et kig på vores serviceaftaler og lader CURAits specialister tage sig af dit netværksudstyr?
Så er du i hvert fald sikker på, at dine opgaver er i kompetente hænder.
Optimal netværkssikkerhed og driftsstabilitet baserer sig i høj grad på patchede og vedligeholdte switche, routere, AP’er m.m. Med en serviceaftale fra CURAit kan vi stå for alle serviceydelserne omkring dine netværkskomponenter til et fast månedligt beløb: Vi varetager firmwareopdateringer, overvågning, support og dokumentation m.m. (Se vores tabel nedenfor).
CURAits konsulenter sørger også for at rette fejl og håndtere alarmer, så du ikke behøver at spekulere på det. Den konkrete aftale afhænger af, om du vælger Bronze, Sølv, Guld eller Platin – på de 3 sidstnævnte er fejlhåndtering og support en inkluderet service (remote).
Bronze er vores overvågnings- og alarmeringstjeneste. CURAit overvåger dit netværksudstyr, og hvis der opstår alarmer, sørger vi for at kontakte dig. Men hvis du skal have CURAits hjælp til at løse fejl, opdatere eller til generel support, afregnes det på klippekort.
CURAit overvåger, vedligeholder og fejlhåndterer dit netværksudstyr. Vores konsulenter tager automatisk hånd om dine IT-problematikker, så din forretning kan køre glidende videre. Al support er remote og inkluderet i din aftale, mens al on-site-support afregnes på klippekort.
*Betaling pr. påbegyndt kvarter på klippekort. Al arbejde udføres via fjernopkobling.
Hvis der er behov for onsite-hjælp, er det mod betaling, pr. påbegyndt kvarter på klippekort
Vi forbeholder os retten til ændringer i forhold til en ”Fair Use”-politik
Tillægsydelser:
CURAmanaged Firewall
© 2024 CURAit A/S – Designet af Aveo web&marketing