CURAmanaged Workstation

Slip for at tænke på, om alle dine medarbejderes workstations er opdateret

CURAManaged Workstation

Arbejdsdagen skal være så sikker og nem som muligt. Derfor er det afgørende at medarbejderens arbejdscomputere kører gnidningsfrit, så de kan danne rammen om produktiv opgaveløsning. For det er ikke bare frustrerende for den berørte medarbejder at have IT-problemer. Det kan også gøre din forretning sårbar over for udefrakommende, hvis en computer mangler opdateringer, patches eller generel fejlhåndtering.

Med CURAmanaged Workstation tilbyder CURAit at stå for at overvåge, patche og vedligeholde dine medarbejderes arbejdsstationer, så du sparer tiden og er på forkant med både sikkerhed og IT-problemer. CURAits konsulenter kan også sørge for fejlhåndtering og support – og på både Sølv, Guld og Platin er det en inkluderet service (Remote).

Fordele ved CURAmanaged Workstation

Oppetid

Vi sørger for at dine computere automatisk får installeret de seneste Windowsopdateringer og patches. Det øger sikkerheden på din PC og ruster den til de krævende arbejdsdage.

Sikkerhed

Tag det i opløbet. Hold din forretning kørende og undgå unødvendig nedetid. Vi holder øje med din infrastruktur, så små fejl ikke når at vokse sig store og gøre problemerne mere omfattende.

Tid & budget

Du bruger mindre tid på rutineopgaver og nyder godt af vores budgetvenlige model. Dine arbejdsstationer holdes vedlige af fagfolk, så du kan fokusere på det du er allerbedst til.

Hvad får du med i Workstation?

CURAit varetager driften af dine Microsoft Workstations. Din aftale afhænger af om du vælger Bronze, Sølv, Guld eller Platin.

Bronze

Bronze er vores overvågnings- og alarmeringstjeneste. CURAit overvåger dine workstations, og hvis der er alarmer, sørger vi for at kontakte dig. Men hvis du skal have CURAits hjælp til at løse fejl eller til generel support, afregnes det på klippekort.

Sølv, Guld & Platin

CURAit overvåger, vedligeholder og fejlhåndterer dine workstations. Vores fagfolk tager automatisk hånd om dine IT-problematikker, så din forretning kan køre uhindret videre. Al support er remote og inkluderet i din aftale, mens al on-site-support afregnes på klippekort.

Alle priser afregnes pr. klient pr. måned ekskl. moms

I tabellen får du et overblik over, hvad de forskellige aftaler indeholder. Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, så vi kan tage en konkret snak ud fra dine behov.

Tillægsydelser:
CURAmanaged Antivirus, CURAmanaged Brugersupport

*Betaling pr. påbegyndt kvarter på klippekort. Alt arbejde udføres via fjernopkobling. hvis der er behov for on-site hjælp, er det mod betaling, pr. påbegyndt kvarter på klippekort.

Skal vi tage en dialog om, hvordan vi kan lette din hverdag?

Du er altid velkommen til at tage fat i os for en snak