Support

CURA Management Center

CURA Management Center (CMC) er et webbaseret system, der på en simpel og overskuelig måde
effektiviser kommunikationsprocessen mellem dig som kunde og os som din partner.

Med et simpelt klik på login giver det adgang til adskillige servicefunktioner, der skaber
det fornødne overblik over de igangværende transaktioner.

Hvis du har spørgsmål du ikke kan finde svar på her, er du velkommen til at kontakte CURAits tekniske afdeling:

Telefon: +45 70 22 35 45

Eskalationsprocedure

Det er muligt at eskalere sager, hvis de ikke bliver løst tilfredsstillende. Kontakt altid først CURAit Support på mail (alt. på telefon) inden for normal åbningstid for at sikre dig, at din sag er oprettet hos CURAit Support. Uden for normal arbejdstid kontaktes vores Vagttelefon, hvis der er tegnet en Døgn-SLA. Hvis CURAit ikke reagerer i henhold til den aftalte SLA, kan du som kunde benytte nedenstående eskalationsprocedure:

Eskaleringsprocedure CURAit